Naručivanje
1. Što ako unesem krive podatke prilikom naručivanja?
Bez brige! Samo nam pošaljite mail na: kkarikature@gmail.com i objasnite gdje je nastala greška, a mi ćemo je u najbržem mogućem roku ispraviti.
2. Kako znati da je narudžba zaprimljena?
Čim narudžba bude izvršena, pojavit će vam se obavijest na ekranu da je vaša narudžba zaprimljena, a odmah nakon toga obavijest o uspješno izvršenoj narudžbi stiže vam na e-mail adresu navedenu u vašoj narudžbi.
Potvrda narudžbe će sadržavati detalje vaše narudžbe i cijenu. Ako primijetite da postoji pogreška u vašoj narudžbi, javite nam čim je prije moguće.
3. Što ako mi nije stigla ponuda s podacima na mail?
Potvrda narudžbe se generira automatski od strane servera te vam se prosljeđuje u trenutku završetka narudžbe.
Ako ne dobijete ovakvu poruku, molimo vas da provjerite:
- Je li poruka u vašem Junk/Spam folderu
- Je li vaš mailbox pun
- Nalaze li se artikli još uvijek u vašoj košarici – ukoliko je tako, molim ponovite proces naručivanja.
Slanje
1.Kako šaljete pakete?
Trenutno surađujem s GLS dostavnom službom te putem njih šaljemo sve pakete. Jako pazimo da sve pošiljke stignu neoštećene stoga koristimo najadekvatnije pakiranje za njih.
Kada šaljemo karikature s okvirom, koristimo čvrstu peteroslojnu kartonsku kutiju izrađenu po mjeri te okvir dodatno zaštitimo mjehurićastom folijom.
Čim pošiljka bude spremna za isporuku, dobit ćete na e-mail obavijest od GLS-a da je vaša narudžba spremna za prikup te okvirni termin isporuke.
2. Rok isporuke i izrade?
Vrijeme izrade karikatura ovisno o zahtjevnosti narudžbe iznosi minimalno 15 dana.
Kod procesa naručivanja imate mogućnost odabrati rok kada narudžba mora biti na Vašoj adresi. Dati ćemo sve od sebe da ispoštujemo rok, u protivnom kontaktirati ćemo Vas putem mail adrese.
Pošiljke dostavlja GLS dostavna služba već sljedeći radni dan od dana slanja.
3. Koja je cijena dostave?
Dostava je besplatna za sve narudžbe unutar Republike Hrvatske.
Povrat i zamjena
1.Moram li platiti povrat proizvoda?
Da, vi snosite trošak povrata proizvoda. U tom slučaju savjetujemo slanje pošiljke uz koju dobijete i kod za praćenje kako biste bili sigurni da je pošiljka sigurno stigla na našu adresu.
2. Kako mogu izvršiti povrat?
Ukoliko iz nekog razloga odlučite vratiti proizvod, potrebno ga je dostaviti na našu adresu u neoštećenom stanju. Adresa za povrat je:
Kkarikature, vl. Karla Krizmanić
Tinjan 2B,
52444 Tinjan
3. Moram li vratiti proizvod koji je stigao oštećen?
Ne. Oštećeni proizvod ne trebate vraćati. U slučaju da vam je stigla oštećena pošiljka, potrebno je javiti nam se i prijaviti štetu kako bismo na vrijeme mogli reagirati i poslati vam novu pošiljku.
Plaćanje
1.Koji su načini plaćanja?
Nudimo dva načina plaćanja:
1) pouzećem prilikom dostave robe od dostavne službe
2) Internet bankarstvom (putem ponude koja automatski dolazi na e-mali adresu)
Karikature
1.Na kakvom papiru tiskate karikature?
Sve karikature tiskamo na papiru visoke kvalitete 260 g/m2 satin.
2. Kakve okvire koristite?
Imamo više vrsta okvira. Klasični okviri dolaze u dvije boje – crnoj i bijeloj. Osim klasičnih okvira u ponudi imamo i posebno dizajnirane okvire. Klasični i dizajnerski okviri rađeni su od punog drveta i imaju staklenu zaštitu.
Dizajnerski okviri, za razliku od klasičnih, imaju paspartu (okvir od kartona prljavo bijele boje). Njih posebno preporučamo za vjenčanja, godišnjice braka i sve ostale važne prigode.
Svi okviri iz ponude birani su uz pomoć stručnjaka s višegodišnjim iskustvom u izradi okvira.
3. Koje dimenzije karikatura i okvira imate?
Karikature se mogu tiskati na format 20x30 cm i 30x40 cm. Tim dimenzijama odgovaraju i dimenzije okvira. Osim što su vanjske dimenzije dizajnerskih okvira veće zbog paspartua koji se nalazi između fotografije i drvene letvice, što poklon čini još bogatijim i većim.
Karikature se mogu naručivati bez okvira i s okvirom, na vama je da odabere opciju koja vam više odgovara.