Tko smo mi?

Osnivačica brenda Kkarikature je mlada ambiciozna Karla Krizmanić. Inženjerka strojarstva s velikom strašću prema osmišljavanju novih i zanimljivih ideja. Baratajući alatima digitalnog dizajna kombinira svoje kreativne vještine s tehničkim znanjem.

Kako je inženjerka strojarstva uskočila u cipele grafičkog dizajnera?

“Sve je krenulo u listopadu 2018. godine kada mi je stigao poziv prijatelja o nadolazećoj rođendanskoj proslavi. Nalazila sam se u situaciji da ne znam što pokloniti. Jedino što sam u tom trenutku znala je da ne želim pokloniti nešto što se može kupiti u trgovini u zadnji čas. Istraživajući i surfajući internetom naletjela sam na karikature. Kako od djetinjstva koristim i baratam programima za digitalno crtanje, pomislila sam „Pa ja to mogu!“. To je bio onaj ključan trenutak nakon kojeg su ideje same od sebe krenule navirati.“

Od tada, svakodnevno ulažemo u educiranje, učenje i usvajanje novih vještina i navika. Volimo stvarati i kreirati. Misija nam je na originalan način začiniti i uljepšati životne trenutke vaših najdražih. Na svaki se novo izrađen proizvod ponosimo jer u njegovu izradu ulažemo svoje znanje, pažnju i ljubav. Svi se proizvodi mogu prilagoditi vašim željama, potrebama i prigodi za koju je poklon namijenjen.

Do sada naši su se proizvodi družili na djevojačkim večerima, svetim pričestima, krštenjima, razveselili buduće mladence, uljepšali dan slavljenika na rođendanskim proslavama, promocijama diploma, poslužili kao dobar poslovni poklon kolegama i šefovima, bili zaslužni za poljubac više za vrijeme Valentinova te donijeli veselje ispod bora za vrijeme Božićnih blagdana. Naši se proizvodi s lakoćom uklope u društvo i prijeđu kroz ruke svih uzvanika. Osim toga uspješno smo obradovali i nanijeli osmijeh na lica ljudi unutar Lijepe Naše, pa i šire, na što smo posebno ponosni.

Nisam rođena dizajnerica, no vjerujem da svaku prigodu mogu kombinacijom dosadašnjeg znanja i urođene kreativnosti učiniti još posebnijom što potvrđuju brojne recenzije zadovoljnih klijenata. – Karla

   Iz medija: